Logistiikan tietojärjestelmien hankinta ja käyttöönotto

Vaatimusmäärittelyn ja hankintapäätöksen jälkeen uusi hankittava tietojärjestelmä on vielä kaukana käyttöönotosta. Järjestelmän laajuudesta riippuen, projektin hankintavaihe voi viedä huomattavan määrän aikaa ja resursseja, mistä johtuen on tärkeää, että projektissa on asiantuntijuutta ja kokemusta tietojärjestelmähankkeiden läpiviennistä.

EP-Logisticsilla on laaja kokemus erilaisten tietojärjestelmäinvestointien hankinnan konsultoinnista ja projektiohjauksesta. Kokeneen asiantuntijan käyttäminen projektissa mahdollistaa paitsi sujuvan tietojärjestelmän hankinnan ja käyttöönoton myös lopputuloksen, joka täyttää asetetut vaatimukset.

Hankinnan, toimitusvalvonnan ja käyttöönoton lisäksi EP-Logistics tarjoaa palveluita myös tietojärjestelmähankkeiden esiselvitykseen ja vaatimusmäärittelyyn liittyen. Lisätietoja antaa Ville Hyvönen.

Järjestelmien hankintaan, toimitusvalvontaan ja käyttöönottoon liittyviä palveluitamme:

  • Tarjousten vertailu, arviointi ja toimittajavalinta
  • Sopimuspohjien luominen
  • Järjestelmäprojektin toimitus- ja toteutusvalvonta
  • Testauksen suunnittelu ja koordinointi, testaus
  • Käyttöönoton avustaminen
  • Hankkeiden projektinohjaus
  • Tietojärjestelmä-muokkaukset
  • Muut käyttöönottoon liittyvät asiantuntijatehtävät, kuten liittymien määrittely ja toteutus, migraatioiden suunnittelu ja toteutus, raportoinnin suunnittelu ja toteutus